Met meer dan 25 jaar werkervaring op secretarieel gebied kan ik in tijdelijk beschikbare functies snel de draad oppakken. Notuleren, agendabeheer, (mede) organiseren van evenementen, redigeren van teksten, hulp bij het opstellen van (beleids)notities, het maken van presentaties. Ik denk graag met je mee en klaar de klus.
In een persoonlijk intakegesprek, voorafgaand aan de werkzaamheden, bespreken we waarmee ik je kan ondersteunen of welke taken ik jou volledig uit handen zou kunnen nemen.
Wellicht betreft het geen structurele werkzaamheden, maar gaat het om een eenmalige klus. Ook dat is bespreekbaar. Laat maar horen waar je mee zit.
Het voordeel voor jou als ondernemer/manager is dat ik niet in loondienst kom, maar op basis van een vast uurtarief werkzaamheden voor je verricht. Dat betekent dat je op flexibele basis kunt beschikken over een hoog opgeleide managementondersteuner.
Door ondersteunende taken aan mij uit te besteden, houd jij tijd over voor andere taken of kun je genieten van meer vrije tijd.